sidirodromikanea.blogspot.gr, 13/07/2015
Την "εξεύρεση άμεσης, δραστικής και
οριστικής λύσης για την απρόσκοπτη συνέχεια του έργου" του Μετρό
Θεσσαλονίκης, καθώς και "τη διασφάλιση όλων των θέσεων
εργασίας... και την ομαλή διεξαγωγή όλων των εργασιών από τώρα και μέχρι την ολοκλήρωσή του" απαιτεί, όπως σημειώνει, ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων εν όψει της απόλυσης και των τελευταίων 106 εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης μετά τη "μονομερή απόφαση της αναδόχου κοινοπραξίας", καθώς "τα πάντα φαίνεται δρομολογούνται με έναν και μοναδικό πλέον προορισμό, τη μη ολοκληρωση του έργου". Επιπλέον ζητά "την πλήρη εφαρμογή του Αρχαιολογικού Νόμου και την ολοκλήρωση του αρχαιολογικού έργου".
εργασίας... και την ομαλή διεξαγωγή όλων των εργασιών από τώρα και μέχρι την ολοκλήρωσή του" απαιτεί, όπως σημειώνει, ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων εν όψει της απόλυσης και των τελευταίων 106 εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης μετά τη "μονομερή απόφαση της αναδόχου κοινοπραξίας", καθώς "τα πάντα φαίνεται δρομολογούνται με έναν και μοναδικό πλέον προορισμό, τη μη ολοκληρωση του έργου". Επιπλέον ζητά "την πλήρη εφαρμογή του Αρχαιολογικού Νόμου και την ολοκλήρωση του αρχαιολογικού έργου".
Στην ανακοίνωσή του ο ΣΕΚΑ κάνει λόγο
για "μια ξέφρενη πορεία ετών, την οποία τόσο οι υπεύθυνοι του έργου όσο
και η πολιτική ηγεσία του χθες και του σήμερα παρακολουθεί με απάθεια.
Ένα έργο πολιτικό, από το οποίο όμως η πολιτική βούληση απείχε και
απέχει -τα αποτελέσματα το επιβεβαιώνουν- αισθητά" και καταλήγει ότι
πρόκειται "'το πιο σύγχρονο Μετρό της Ευρώπης', για την κατασκευή του
οποίου εφαρμόζονται οι πιο 'σύγχρονες' αντι-εργατικές πρακτικές, καθώς
και οι πιο 'σύγχρονες' πρακτικές μη διατήρησης και ανάδειξης του
αρχαιολογικού πλούτου, της πολιτιστικής μας κληρονομιάς".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.