Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2016

Μυλόπουλος: Το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό σε λειτουργία

voria.gr, 06/09/2016
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. διαβεβαίωσε ότι το 2020 θα είναι έτοιμη η βασική γραμμή του μετρό αλλά και η επέκταση προς Καλαμαριά...


Η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει και θα λειτουργήσει το 2020, χρονιά που θα μπει σε λειτουργία και η επέκταση προς Καλαμαριά, για την ολοκλήρωση της οποίας υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.

Τα παραπάνω τόνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. καθ. Γιάννης Μυλόπουλος, με την ευκαιρία της συνέντευξης Τύπου για την 81η Γενική Έκθεση της ΔΕΘ, στην οποία θα συμμετάσχει το Μετρό Θεσσαλονίκης επιδεικνύοντας και ένα βαγόνι μετρό, που στάθηκε αφορμή για πολλά ειρωνικά σχόλια λόγω της μεγάλης καθυστέρησης στην υλοποίηση του έργου.

Σε αυτά τα σχόλια επέλεξε να απαντήσει ο κ. Μυλόπουλος λέγοντας ότι "το 2020 είναι πολύ πιο κοντά από το ποτέ". Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει μετρό γιατί πλέον λύθηκαν τα προβλήματα που συνόδευαν το έργο από το ξεκίνημά του. Οι διαφορές με τον εργολάβο παραπέμφθηκαν στη διαιτησία και ήδη προχωράει η διαδικασία με τρόπο επωφελή για το δημόσιο.

Το πιεστικό κομμάτι των εργασιών που αφορά τα έργα πολιτικού μηχανικού, θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2017.

Ο κ. Μυλόπουλος υπογράμμισε ότι το έργο του Μετρό πρέπει να ενώσει όλους τους Θεσσαλονικείς και πως ως το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό γιατί σε διαφορετική περίπτωση η πόλη θα μείνει με τις τρύπες και τις λαμαρίνες, ενώ η χώρα θα αναγκαστεί να επιστρέψει χρήματα στην Ευρώπη. "Για το μετρό είναι ή τώρα ή ποτέ".

Επιπλέον, η πόλη θα έχει και μετρό και αρχαία, πρόσθεσε ο κ. Μυλόπουλος, τονίζοντας ότι ο σταθμός "Βενιζέλου" θα λειτουργήσει το 2021. Η επιτροπή για τη "Βενιζέλου" έχει συνεδριάσει δύο φορές και συντονίζει την εκπόνηση των μελετών για το σταθμό και την αξιοποίηση των ευρημάτων. Μάλιστα το φθινόπωρο θα αρχίζουν οι πρώτες εργασίες της αρχαιολογικής έρευνας.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό υπογράμμισε πως "ότι λέμε το κάνουμε", έτσι άνοιξε για την κυκλοφορία, πριν την Έκθεση, η οδός Μαρτίου.
Σε ό,τι αφορά στο βαγόνι που ήρθε από την Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, ειδικά για τη ΔΕΘ, ο κ. Μυλόπουλος είπε ότι είναι demo, δειγμα δηλαδή, πως το κόστος μεταφοράς του ήταν ελάχιστο και ότι θα μείνει στη Θεσσαλονίκη και μετά την Έκθεση.


Άννη Καρολίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.