Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται τα έργα για το μετρό της Θεσσαλονίκης, που θα δώσει ανάσα στο έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς, που επισκέφθηκε την Πέμπτη το εργοτάξιο στον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, ενημερώθηκε για την πορεία των εργασιών και εξέφρασε την ικανοποίησή του.
Ο κ. Σουφλιάς μίλησε για το "σημαντικότερο συγκοινωνιακό και περιβαλλοντικό έργο της Θεσσαλονίκης" και "το μεγαλύτερο υπό κατασκευή δημόσιο έργο της Ελλάδας".
Την Πέμπτη "έπιασε" δουλειά και ο δεύτερος μετροπόντικας, τον οποίο ο κ. Σουφλιάς έχει "βαφτίσει" "Γιωρίκα". Ο πρώτος μετροπόντικας, ο "Κωστίκας", βρίσκεται ήδη κάτω από την επιφάνεια του εδάφους και έχει φτάσει κάτω από την πλατεία του Βαρδάρη, έχοντας
κατασκευάσει τα πρώτα 550 μέτρα της σήραγγας, σκάβοντας μ' έναν ρυθμό περίπου 10 μέτρα την ημέρα.
Όπως δήλωσε ο κ. Σουφλιάς, τις επόμενες ημέρες ξεκινάει ο διαγωνισμός για την πρώτη επέκταση του δικτυου του μετρό προς την Καλαμαριά, μήκους 5 χιλιομέτρων, με 5 σύγχρονους σταθμούς.
Η βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης -που θα ολοκληρωθεί βάσει προγράμματος το 2012- θα έχει μήκος 9,6 χιλιόμετρα και 13 σύγχρονους σταθμούς, ενώ επόμενος στόχος του ΥΠΕΧΩΔΕ και της Αττικό Μετρό είναι οι επεκτάσεις προς Σταυρούπολη, Κορδελιό και αεροδρόμιο Μακεδονία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.