rthess.gr,21/10/2019
Λύση που διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον για την πλήρη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης τον Απρίλιο του 2023 σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο.
Στο πλαίσιο της ημερίδας της εφημερίδας Μακεδονία ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος ανέφερε ότι το μέτρο της Θεσσαλονίκης είναι παράδειγμα για το πώς μια συζήτηση μπορεί να γίνει τοξική.
Για την απόφαση της Κυβέρνησης να λειτουργήσει το έργο στο σύνολο του, τον Απρίλιο του 2023, σημείωσε ότι αυτή η λύση διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον.
Ανέφερε ότι "εδώ και μια εβδομάδα ο ανάδοχος υπέβαλλε αίτημα στην Αττικό Μετρό για παράταση της συνολικής προθεσμίας του έργου μέχρι τον Μάρτιο του 2025 εφόσον συνεχίσει με τους σημερινούς ρυθμούς η με τους ρυθμούς που συνεχιζόταν μέχρι χθες το έργο και με τη λύση η οποία είναι σήμερα σε ισχύ και μην εκπλαγείτε η λύση δεν είναι της in situ παραμονής των αρχαίων , αυτή τη στιγμή η συμβατική υποχρέωση του ανάδοχου είναι η μελέτη του 2006, δεν έχει δοθεί εντολή κατασκευής του έργου με την in situ παραμονή των αρχαιοτήτων" επισήμανε.
Χαρακτήρισε τη λύση της παραμονής πολύ δύσκολη τεχνικά και μη εφαρμόσιμη κατά την άποψη των υπηρεσιών της Αττικό Μετρό που όπως είπε δεν ρωτήθηκαν. «Ουδέποτε υπήρξαν τόσο δομικές παρατηρήσεις σε μια μελέτη» ανέφερε.
Όπως τόνισε αυτό που μετρά για την πόλη είναι ότι με τη λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης θα υπάρχει το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που θα είχαμε αν ήταν εφικτή η λύση της παραμονής. «Κακώς ενοχοποιείται η απόσπαση, έχει εφαρμοστεί σε πολλές περιπτώσεις, δεν διακυβεύεται την ακεραιότητα των ευρημάτων».
Λύση που διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον για την πλήρη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης τον Απρίλιο του 2023 σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο.
Στο πλαίσιο της ημερίδας της εφημερίδας Μακεδονία ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος ανέφερε ότι το μέτρο της Θεσσαλονίκης είναι παράδειγμα για το πώς μια συζήτηση μπορεί να γίνει τοξική.
Για την απόφαση της Κυβέρνησης να λειτουργήσει το έργο στο σύνολο του, τον Απρίλιο του 2023, σημείωσε ότι αυτή η λύση διασφαλίζει το δημόσιο συμφέρον.
Ανέφερε ότι "εδώ και μια εβδομάδα ο ανάδοχος υπέβαλλε αίτημα στην Αττικό Μετρό για παράταση της συνολικής προθεσμίας του έργου μέχρι τον Μάρτιο του 2025 εφόσον συνεχίσει με τους σημερινούς ρυθμούς η με τους ρυθμούς που συνεχιζόταν μέχρι χθες το έργο και με τη λύση η οποία είναι σήμερα σε ισχύ και μην εκπλαγείτε η λύση δεν είναι της in situ παραμονής των αρχαίων , αυτή τη στιγμή η συμβατική υποχρέωση του ανάδοχου είναι η μελέτη του 2006, δεν έχει δοθεί εντολή κατασκευής του έργου με την in situ παραμονή των αρχαιοτήτων" επισήμανε.
Χαρακτήρισε τη λύση της παραμονής πολύ δύσκολη τεχνικά και μη εφαρμόσιμη κατά την άποψη των υπηρεσιών της Αττικό Μετρό που όπως είπε δεν ρωτήθηκαν. «Ουδέποτε υπήρξαν τόσο δομικές παρατηρήσεις σε μια μελέτη» ανέφερε.
Όπως τόνισε αυτό που μετρά για την πόλη είναι ότι με τη λύση της απόσπασης και επανατοποθέτησης θα υπάρχει το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που θα είχαμε αν ήταν εφικτή η λύση της παραμονής. «Κακώς ενοχοποιείται η απόσπαση, έχει εφαρμοστεί σε πολλές περιπτώσεις, δεν διακυβεύεται την ακεραιότητα των ευρημάτων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.