Οι ανακοινώσεις του Δημήτρη Ρέππα, που μαζί με τον αρμόδιο υφυπουργό Γ. Μαγκριώτη και το γενικό γραμματέα Γ. Οικονομίδη συμμετείχαν στη χθεσινή σύσκεψη στην Αττικό Μετρό, είχαν σαφές προεκλογικό στίγμα και χαρακτηρίζονται από αοριστία στην εξασφάλιση πόρων για τη χρηματοδότηση των έργων.
- Καταργείται τελικά ο σταθμός στο Παπάφειο, στην υπό κατασκευή γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, μετά τις αλλεπάλληλες προσφυγές του μητροπολίτη Ανθιμου που έχουν προκαλέσει καθυστερήσεις στα υπό κατασκευή έργα.
«Δώσαμε προτεραιότητα στο συνολικό έργο και αφήσαμε πίσω το σταθμό», δήλωσε χθες ο Χρ. Τσίτουρας, πρόεδρος της «Αττικό Μετρό». Πρόσθεσε ότι, αν συνεχιζόταν η καθυστέρηση, το Δημόσιο ήταν υποχρεωμένο να καταβάλει αποζημιώσεις στον εργολάβο. Διευκρίνισε ότι αν στο μέλλον υπάρξει αλλαγή στάσης, τότε μια λύση ανάλογη με αυτή της Αγίας Παρασκευής θα κοστίσει περίπου 15 εκατ. ευρώ.
Της Χαράς Τζαναβάρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.