press724.gr,19/03/2016
Κοντά σε λύση για το σταθμό Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης, που τους προηγούμενες μήνες λίγο έλειψε να τινάξει στον αέρα το χρονοδιάγραμμα κατασκευής όλου του έργου, βρίσκονται Αττικό Μετρό και δήμος Θεσσαλονίκης. Επεξεργάζονται μελέτη που προβλέπει ανάδειξη των αρχαιοτήτων, χωρίς να επηρεάζεται η κατασκευή του σταθμού.
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στη «δημοκρατία» αποκάλυψε πως το τελευταίο διάστημα συναντήθηκε αρκετές φορές με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, αναζητώντας λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε με το σταθμό Βενιζέλου.
«Καταλήγουμε σε λύση την οποία επεξεργαζόμαστε. Είναι σύμφωνη με την τελευταία απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, που προβλέπει την κατά χώραν διατήρηση των αρχαιοτήτων, και ταυτόχρονα καθιστά δυνατή την κατασκευή του σταθμού», αναφέρει ο κ. Μυλόπουλος.
Συμπληρώνει πως στόχος της Αττικό Μετρό είναι οι εργασίες για την κατασκευή του σταθμού να έχουν ολοκληρωθεί ως το 2020.
Το ΚΑΣ με την τελευταία του γνωμοδότηση αποδέχτηκε την πρόταση που είχε καταθέσει ο δήμος Θεσσαλονίκης να διατηρηθούν οι αρχαιότητες, ενώ απέρριψε την πρόταση ως προς το σκέλος της ανάδειξης, επειδή δεν υπήρχε καλή τεκμηρίωση. Τότε τα μέλη του ΚΑΣ κάλεσαν τον δήμο να συντάξει πλήρη αρχιτεκτονική μελέτη για το θέμα.
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε ο Γιάννης Μπουτάρης, που μίλησε για την κύρια ιδέα της πρότασης που επιτρέπει τη δημιουργία αρχαιολογικής πλάζα, όπως την χαρακτήρισε, η οποία θα αναδείξει τις αρχαιότητες της πόλης.
Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τις πρόσφατες συναντήσεις μεταξύ των κ. Μπουτάρη και Μυλόπουλου αποφασίστηκε να αναλάβει ο δήμος Θεσσαλονίκης το κόστος για την εκπόνηση μελέτης για τη δημιουργία της αρχαιολογικής πλάζας, ενώ το τεχνικό κομμάτι της μελέτης να το αναλάβει η Αττικό Μετρό.
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στη «δημοκρατία» αποκάλυψε πως το τελευταίο διάστημα συναντήθηκε αρκετές φορές με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, αναζητώντας λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε με το σταθμό Βενιζέλου.
«Καταλήγουμε σε λύση την οποία επεξεργαζόμαστε. Είναι σύμφωνη με την τελευταία απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, που προβλέπει την κατά χώραν διατήρηση των αρχαιοτήτων, και ταυτόχρονα καθιστά δυνατή την κατασκευή του σταθμού», αναφέρει ο κ. Μυλόπουλος.
Συμπληρώνει πως στόχος της Αττικό Μετρό είναι οι εργασίες για την κατασκευή του σταθμού να έχουν ολοκληρωθεί ως το 2020.
Το ΚΑΣ με την τελευταία του γνωμοδότηση αποδέχτηκε την πρόταση που είχε καταθέσει ο δήμος Θεσσαλονίκης να διατηρηθούν οι αρχαιότητες, ενώ απέρριψε την πρόταση ως προς το σκέλος της ανάδειξης, επειδή δεν υπήρχε καλή τεκμηρίωση. Τότε τα μέλη του ΚΑΣ κάλεσαν τον δήμο να συντάξει πλήρη αρχιτεκτονική μελέτη για το θέμα.
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε ο Γιάννης Μπουτάρης, που μίλησε για την κύρια ιδέα της πρότασης που επιτρέπει τη δημιουργία αρχαιολογικής πλάζα, όπως την χαρακτήρισε, η οποία θα αναδείξει τις αρχαιότητες της πόλης.
Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τις πρόσφατες συναντήσεις μεταξύ των κ. Μπουτάρη και Μυλόπουλου αποφασίστηκε να αναλάβει ο δήμος Θεσσαλονίκης το κόστος για την εκπόνηση μελέτης για τη δημιουργία της αρχαιολογικής πλάζας, ενώ το τεχνικό κομμάτι της μελέτης να το αναλάβει η Αττικό Μετρό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.