makthes.gr, 14/06/2016
Ο διευθυντής του μετρό Θεσσαλονίκης παρουσίασε στο ΣΑΣΘ την πορεία των εργασιών αλλά και σχέδια για τις μελλοντικές επεκτάσεις...
Ενημέρωση του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης από τον Διευθυντή του Μετρό Θεσσαλονίκης Γιώργο Κωνσταντινίδη για την εξέλιξη των έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία του ΣΑΣΘ -έπειτα από πρόσκληση του Προέδρου του ΣΑΣΘ Γιάννη Παλαιστή.
Ο κ. Κωνσταντινίδης παρουσίασε λεπτομερώς την πορεία των έργων στους σταθμούς της βασικής γραμμής, σημειώνοντας, ότι έχει ολοκληρωθεί περίπου το 82% των μελετών, το 60% των έργων πολιτικού μηχανικού και περί του 80% των αρχαιολογικών εργασιών, ενώ η ολοκλήρωση των έργων, πλην του σταθμού «Βενιζέλου», εκτιμάται εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020.
Οι σταθμοί «Σιντριβάνι», «Πανεπιστήμιο» και «Ευκλείδης» έχουν ολοκληρωθεί, ενώ οι υπόλοιποι σταθμοί βρίσκονται είτε σε φάση ολοκλήρωσης, είτε σε αρκετά προχωρημένο στάδιο κατασκευής. Επιπλέον, ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε και στις δυσκολίες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια υλοποίησης των έργων, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στα αρχαιολογικά ευρήματα, η διαφύλαξη, ανάδειξη και αξιοποίηση των οποίων είναι ιδιαίτερα σημαντική, λόγω του ότι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Αναφορικά με την επέκταση προς Καλαμαριά, σύμφωνα με την ενημέρωση, οι εργασίες προχωρούν επίσης με εντατικούς ρυθμούς, ενώ η συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης είναι τον Δεκέμβριο 2019. Έχει ολοκληρωθεί περίπου το 65% των μελετών και το 20% των έργων πολιτικού μηχανικού, ενώ εντός του μηνός αναμένεται και η ολοκλήρωση των εκσκαφών στο σταθμό της «Νομαρχίας».
Επιπλέον, ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε και στις μελλοντικές επεκτάσεις της βασικής γραμμής, οι μελέτες των οποίων βρίσκονται ήδη σε φάση εκπόνησης από την «Αττικό Μετρό Α.Ε.». Ιδιαίτερα για την επέκταση του μετρό προς το Αεροδρόμιο Μακεδονία, ο κ. Κωνσταντινίδης ανέφερε ότι εξετάζονται τέσσερις εναλλακτικές λύσεις, ενώ τόνισε και την αναγκαιότητα των επεκτάσεων προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη, για την καλύτερη διασύνδεση των περιοχών αυτών με τη υπόλοιπη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Παλαιστής τόνισε ότι «η ένταξη του μετρό στο συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης και η ολοκλήρωσή του με τα υπόλοιπα συγκοινωνιακά μέσα θα ενδυναμώσουν τον μητροπολιτικό χαρακτήρα της Θεσσαλονίκης και θα εξασφαλίσουν κινητικότητα υψηλού επιπέδου για τους πολίτες. Επιπλέον, η υψηλή ποιότητα του έργου, όπως έχει αναγνωριστεί από πληθώρα ευρωπαϊκών και εθνικών φορέων, αποτελεί σημαντικότατη παράμετρο επιτυχίας, η οποία εξασφαλίζει, έως ένα μεγάλο βαθμό, την άρτια ενσωμάτωση του μέσου στις δομές και λειτουργίες του μητροπολιτικού ιστού».
Ο διευθυντής του μετρό Θεσσαλονίκης παρουσίασε στο ΣΑΣΘ την πορεία των εργασιών αλλά και σχέδια για τις μελλοντικές επεκτάσεις...
Ενημέρωση του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης από τον Διευθυντή του Μετρό Θεσσαλονίκης Γιώργο Κωνσταντινίδη για την εξέλιξη των έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία του ΣΑΣΘ -έπειτα από πρόσκληση του Προέδρου του ΣΑΣΘ Γιάννη Παλαιστή.
Ο κ. Κωνσταντινίδης παρουσίασε λεπτομερώς την πορεία των έργων στους σταθμούς της βασικής γραμμής, σημειώνοντας, ότι έχει ολοκληρωθεί περίπου το 82% των μελετών, το 60% των έργων πολιτικού μηχανικού και περί του 80% των αρχαιολογικών εργασιών, ενώ η ολοκλήρωση των έργων, πλην του σταθμού «Βενιζέλου», εκτιμάται εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020.
Οι σταθμοί «Σιντριβάνι», «Πανεπιστήμιο» και «Ευκλείδης» έχουν ολοκληρωθεί, ενώ οι υπόλοιποι σταθμοί βρίσκονται είτε σε φάση ολοκλήρωσης, είτε σε αρκετά προχωρημένο στάδιο κατασκευής. Επιπλέον, ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε και στις δυσκολίες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια υλοποίησης των έργων, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στα αρχαιολογικά ευρήματα, η διαφύλαξη, ανάδειξη και αξιοποίηση των οποίων είναι ιδιαίτερα σημαντική, λόγω του ότι αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Αναφορικά με την επέκταση προς Καλαμαριά, σύμφωνα με την ενημέρωση, οι εργασίες προχωρούν επίσης με εντατικούς ρυθμούς, ενώ η συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης είναι τον Δεκέμβριο 2019. Έχει ολοκληρωθεί περίπου το 65% των μελετών και το 20% των έργων πολιτικού μηχανικού, ενώ εντός του μηνός αναμένεται και η ολοκλήρωση των εκσκαφών στο σταθμό της «Νομαρχίας».
Επιπλέον, ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε και στις μελλοντικές επεκτάσεις της βασικής γραμμής, οι μελέτες των οποίων βρίσκονται ήδη σε φάση εκπόνησης από την «Αττικό Μετρό Α.Ε.». Ιδιαίτερα για την επέκταση του μετρό προς το Αεροδρόμιο Μακεδονία, ο κ. Κωνσταντινίδης ανέφερε ότι εξετάζονται τέσσερις εναλλακτικές λύσεις, ενώ τόνισε και την αναγκαιότητα των επεκτάσεων προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη, για την καλύτερη διασύνδεση των περιοχών αυτών με τη υπόλοιπη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Παλαιστής τόνισε ότι «η ένταξη του μετρό στο συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης και η ολοκλήρωσή του με τα υπόλοιπα συγκοινωνιακά μέσα θα ενδυναμώσουν τον μητροπολιτικό χαρακτήρα της Θεσσαλονίκης και θα εξασφαλίσουν κινητικότητα υψηλού επιπέδου για τους πολίτες. Επιπλέον, η υψηλή ποιότητα του έργου, όπως έχει αναγνωριστεί από πληθώρα ευρωπαϊκών και εθνικών φορέων, αποτελεί σημαντικότατη παράμετρο επιτυχίας, η οποία εξασφαλίζει, έως ένα μεγάλο βαθμό, την άρτια ενσωμάτωση του μέσου στις δομές και λειτουργίες του μητροπολιτικού ιστού».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.