“Άλλο οι πληρωμένες διαφημίσεις στον Τύπο και τα εγκαίνια επικοινωνιακής χρήσης και άλλο τα πραγματικά έργα και το παραγόμενο αποτέλεσμα”. Με αυτά τα λόγια περιέγραψε χθες σε συνέντευξη Τύπου ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για τις δημόσιες υποδομές Γιάννης Μαγκριώτης, κατηγορώντας την κυβέρνηση για απαράδεκτες καθυστερήσεις και αναποτελεσματικότητα σε ό,τι αφορά την υλοποίηση των μεγάλων έργων υποδομής.
Του Φίλιππου Δεργιαδέ
“Η κυβέρνηση παρουσιάζει εικόνα διάλυσης και αυτό είναι ευδιάκριτο σε ό,τι αφορά την πορεία υλοποίησης των διάφορων εξαγγελιών για τα δημόσια έργα”, είπε και τόνισε “είναι επιτακτική η ανάγκη για εθνικές εκλογές. Σημείωσε ότι “εκατό χρόνια μετά το κίνημα στο Γουδή, έχουμε το κίνημα των βουλευτών της ΝΔ, που πιέζουν τον πρωθυπουργό να μην οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές, για να μη διαλυθεί η ΝΔ” και πως “το ΠΑΣΟΚ έχει την ωριμότητα και το σχέδιο να αναλάβει την έξοδο της χώρας από την κρίση”.
Στη συνέντευξη Τύπου, όπου παρέστησαν και ο γραμματέας της Περιφερειακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Κεντρικής Μακεδονίας Γ. Γεράκης και οι γραμματείς των ΝΕ του ΠΑΣΟΚ Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης Χ. Παπαστεργίου και Π. Κουκουλεκίδης, ο πολιτικός εκπρόσωπος και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ αναφέρθηκαν “στα έργα για τις δημόσιες υποδομές της Θεσσαλονίκης”, τονίζοντας ότι πρόκειται “για μεγάλα λόγια χωρίς αντίκρισμα της κυβέρνησης”.
“ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ”
Σε ό,τι αφορά το μετρό, ο Γ. Μαγκριώτης υποστήριξε ότι το έργο έχει κυριολεκτικά “καθηλωθεί”. Έχει σπαταληθεί το 53% του συμβατικού χρόνου κατασκευής της γραμμής των 9,6 χλμ. και οι εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί δεν ξεπερνούν το 9,2% του συνολικού έργου. Βρίσκεται 2,5 χρόνια εκτός χρονοδιαγράμματος και πως αν δεν εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του, δεν θα είναι έτοιμη ούτε μέχρι το 2015.
Για την εξωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, αφού υπενθύμισε ότι ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είχε υποσχεθεί πως η “κατασκευή της θα ξεκινούσε το αργότερο στην αρχή του 2009”, σήμερα οι μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί και δεν έχουν διασφαλιστεί οι πόροι. Σχετικά με την Εγνατία Οδό τόνισε ότι “παρά τις πανάκριβες διαφημίσεις της κυβέρνησης για την Εγνατία, η αλήθεια είναι ότι τόσο ο οριζόντιος άξονας όσο και οι τρεις κάθετοι άξονες δεν έχουν τελειώσει ακόμη”, ενώ αναφέρθηκε σε κακοτεχνίες και δάνεια που ανέρχονται αθροιστικά στο 1 δισ. ευρώ, τα οποία θα αποπληρωθούν σε 20 χρόνια μέσω των διοδίων. “Ουσιαστικά οι πολίτες χρηματοδοτούν και όχι το κράτος” είπε. Σε ό,τι αφορά την επικαιροποίηση του Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης τόνισε ότι για το θέμα αναμένονται κυβερνητικές ανακοινώσεις, ενώ για την υποθαλάσσια αρτηρία σημείωσε ότι η κυβέρνηση κρύβεται και δεν λέει την αλήθεια”.
Ανάλογα επικριτικός ήταν και για την πορεία των έργων στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”, καθώς ο σημερινός αεροσταθμός που επεκτάθηκε το 2003 έχει ήδη ξεπεραστεί, για τη Ζώνη Καινοτομίας, για την οποία δεν υπάρχει καν χωροθέτηση και για τη μεταφορά της ΔΕΘ που παραμένει σε εκκρεμότητα. Παράλληλα, τάχθηκε κατά της ιδιωτικοποίησης της ΕΥΑΘ και της απαξίωσης του ΟΛΘ.
“Η κυβέρνηση παρουσιάζει εικόνα διάλυσης και αυτό είναι ευδιάκριτο σε ό,τι αφορά την πορεία υλοποίησης των διάφορων εξαγγελιών για τα δημόσια έργα”, είπε και τόνισε “είναι επιτακτική η ανάγκη για εθνικές εκλογές. Σημείωσε ότι “εκατό χρόνια μετά το κίνημα στο Γουδή, έχουμε το κίνημα των βουλευτών της ΝΔ, που πιέζουν τον πρωθυπουργό να μην οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές, για να μη διαλυθεί η ΝΔ” και πως “το ΠΑΣΟΚ έχει την ωριμότητα και το σχέδιο να αναλάβει την έξοδο της χώρας από την κρίση”.
Στη συνέντευξη Τύπου, όπου παρέστησαν και ο γραμματέας της Περιφερειακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Κεντρικής Μακεδονίας Γ. Γεράκης και οι γραμματείς των ΝΕ του ΠΑΣΟΚ Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης Χ. Παπαστεργίου και Π. Κουκουλεκίδης, ο πολιτικός εκπρόσωπος και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ αναφέρθηκαν “στα έργα για τις δημόσιες υποδομές της Θεσσαλονίκης”, τονίζοντας ότι πρόκειται “για μεγάλα λόγια χωρίς αντίκρισμα της κυβέρνησης”.
“ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ”
Σε ό,τι αφορά το μετρό, ο Γ. Μαγκριώτης υποστήριξε ότι το έργο έχει κυριολεκτικά “καθηλωθεί”. Έχει σπαταληθεί το 53% του συμβατικού χρόνου κατασκευής της γραμμής των 9,6 χλμ. και οι εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί δεν ξεπερνούν το 9,2% του συνολικού έργου. Βρίσκεται 2,5 χρόνια εκτός χρονοδιαγράμματος και πως αν δεν εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του, δεν θα είναι έτοιμη ούτε μέχρι το 2015.
Για την εξωτερική περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, αφού υπενθύμισε ότι ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είχε υποσχεθεί πως η “κατασκευή της θα ξεκινούσε το αργότερο στην αρχή του 2009”, σήμερα οι μελέτες δεν έχουν ολοκληρωθεί και δεν έχουν διασφαλιστεί οι πόροι. Σχετικά με την Εγνατία Οδό τόνισε ότι “παρά τις πανάκριβες διαφημίσεις της κυβέρνησης για την Εγνατία, η αλήθεια είναι ότι τόσο ο οριζόντιος άξονας όσο και οι τρεις κάθετοι άξονες δεν έχουν τελειώσει ακόμη”, ενώ αναφέρθηκε σε κακοτεχνίες και δάνεια που ανέρχονται αθροιστικά στο 1 δισ. ευρώ, τα οποία θα αποπληρωθούν σε 20 χρόνια μέσω των διοδίων. “Ουσιαστικά οι πολίτες χρηματοδοτούν και όχι το κράτος” είπε. Σε ό,τι αφορά την επικαιροποίηση του Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης τόνισε ότι για το θέμα αναμένονται κυβερνητικές ανακοινώσεις, ενώ για την υποθαλάσσια αρτηρία σημείωσε ότι η κυβέρνηση κρύβεται και δεν λέει την αλήθεια”.
Ανάλογα επικριτικός ήταν και για την πορεία των έργων στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”, καθώς ο σημερινός αεροσταθμός που επεκτάθηκε το 2003 έχει ήδη ξεπεραστεί, για τη Ζώνη Καινοτομίας, για την οποία δεν υπάρχει καν χωροθέτηση και για τη μεταφορά της ΔΕΘ που παραμένει σε εκκρεμότητα. Παράλληλα, τάχθηκε κατά της ιδιωτικοποίησης της ΕΥΑΘ και της απαξίωσης του ΟΛΘ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.