Η κυβέρνηση ανοίγει ξανά τον φάκελο των μεγάλων έργων στη Μακεδονία που έχουν καθυστερήσει τα τελευταία χρόνια με αφορμή τη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης και υπόσχεται ότι μέσα στην επόμενη τετραετία αρκετά θα έχουν προχωρήσει ικανοποιητικά και αλλά θα έχουν ολοκληρωθεί. Η ανάπτυξη του προαστιακού σιδηρόδρομου στη Β. Ελλάδα αποτελεί μια από τις προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών, σύμφωνα με τον αρμόδιο υπουργό κ. Δ. Ρέππα, ο οποίος τοποθέτησε τον υφυπουργό κ. Ι. Μαγκριώτη ως συντονιστή των έργων που θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη...
Κεντρικό τμήμα του σχεδιασμού είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς και οι δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι, η Εσωτερική Περιφερειακή και η ζεύξη του Θερμαϊκού. Το σχέδιο περιέχει ακόμη πρόταση για το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις πρωτεύουσες των νομών της Κεντρικής Μακεδονίας. Το δίκτυο αυτό μπορεί την προσεχή πενταετία να ολοκληρωθεί, όπως είπε ο κ. Ρέππας.
Μεγάλη σημασία θα δοθεί και στο δίκτυο του προαστιακού. Η Κεντρική Μακεδονία αλλά και άλλες περιοχές μπορούν να έχουν προαστιακές συνδέσεις των πρωτευουσών με τα άλλα αστικά κέντρα.
Δύο άλλες σημαντικές υποδομές για τη Θεσσαλονίκη είναι το λιμάνι και το αεροδρόμιο της πόλης.
Το μετρό
Η κατασκευή της γραμμής-«φάντασμα» ως σήμερα του μετρό της Θεσσαλονίκης σύμφωνα με την κυβέρνηση θα προχωρήσει επιτέλους, καθώς τέσσερα και πλέον χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής (7.4.2006), δηλαδή με αναλωμένο το 64% του συμβατικού χρόνου, έχει κατασκευαστεί μόνο το 14,5% του οικονομικού αντικειμένου του έργου.
Σε ό,τι αφορά την επέκταση προς την Καλαμαριά, η μελέτη εκπονείται από την Αττικό Μετρό και θα ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2010. Επίσης εξετάζονται σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης οι επεκτάσεις προς Σταυρούπολη (Δημοκρατίας- Ευκαρπία- Νοσοκομείο Παπαγεωργίου), προς Εύοσμο (ΝΣΣ- Εύοσμος) και προς Αεροδρόμιο (για την επέκταση αυτή εξετάζεται η δυνατότητα κατασκευής της επέκτασης με υπέργειο μέσο σταθερής τροχιάς, τύπου Μonorail).
Π. ΜΠΟΥΛΟΥΚΟΣΚεντρικό τμήμα του σχεδιασμού είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς και οι δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι, η Εσωτερική Περιφερειακή και η ζεύξη του Θερμαϊκού. Το σχέδιο περιέχει ακόμη πρόταση για το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις πρωτεύουσες των νομών της Κεντρικής Μακεδονίας. Το δίκτυο αυτό μπορεί την προσεχή πενταετία να ολοκληρωθεί, όπως είπε ο κ. Ρέππας.
Μεγάλη σημασία θα δοθεί και στο δίκτυο του προαστιακού. Η Κεντρική Μακεδονία αλλά και άλλες περιοχές μπορούν να έχουν προαστιακές συνδέσεις των πρωτευουσών με τα άλλα αστικά κέντρα.
Δύο άλλες σημαντικές υποδομές για τη Θεσσαλονίκη είναι το λιμάνι και το αεροδρόμιο της πόλης.
Το μετρό
Η κατασκευή της γραμμής-«φάντασμα» ως σήμερα του μετρό της Θεσσαλονίκης σύμφωνα με την κυβέρνηση θα προχωρήσει επιτέλους, καθώς τέσσερα και πλέον χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής (7.4.2006), δηλαδή με αναλωμένο το 64% του συμβατικού χρόνου, έχει κατασκευαστεί μόνο το 14,5% του οικονομικού αντικειμένου του έργου.
Σε ό,τι αφορά την επέκταση προς την Καλαμαριά, η μελέτη εκπονείται από την Αττικό Μετρό και θα ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2010. Επίσης εξετάζονται σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης οι επεκτάσεις προς Σταυρούπολη (Δημοκρατίας- Ευκαρπία- Νοσοκομείο Παπαγεωργίου), προς Εύοσμο (ΝΣΣ- Εύοσμος) και προς Αεροδρόμιο (για την επέκταση αυτή εξετάζεται η δυνατότητα κατασκευής της επέκτασης με υπέργειο μέσο σταθερής τροχιάς, τύπου Μonorail).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.