euro2day, 12/04/2011
Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, μετά από πρόσκληση της Διοίκησης του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, παρουσίασε στη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου το Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών – Μεταφορών 2010-2020 της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής...
«Η πρόταση αυτή είναι το αποτέλεσμα επίπονης δουλειάς πολλών μηνών με την ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, μιας ομάδας έμπειρων επιστημόνων αλλά και εκπροσώπων φορέων της πόλης μας». Το σχέδιο αυτό, όπως τόνισε ο κ. Μαγκριώτης, παρουσιάστηκε από τον κ. Ρέππα τον Σεπτέμβριο του 2010 με προσκεκλημένους όλους τους φορείς της πόλης στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας.
«Με ευθύνη του ΤΕΕ ξεκίνησε μια δημόσια διαβούλευση με όλους τους φορείς της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Αρκετοί φορείς μέχρι τώρα έχουν διατυπώσει τις προτάσεις τους, δυστυχώς όμως υπάρχουν και πολλοί που ακόμη δεν έχουν διατυπώσει τις δικιές τους προτάσεις και παρατηρήσεις, γι’ αυτό και δώσαμε παράταση μέχρι το Πάσχα.
Η πρόταση για το Σ.Σ.Υ.Μ 2010-2020 είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα, τόσο του ΤΕΕ/ ΤΚΜ, όσο και του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Είναι ευχάριστο, ότι πολλοί μεμονωμένοι πολίτες μέσω διαδικτύου έχουν διατυπώσει τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις τους».
Ο κ. Μαγκριώτης διευκρίνισε, ότι αρκετά από τα έργα του Σ.Σ.Υ.Μ 2010-2020 ήδη κατασκευάζονται, όπως το Μετρό, μερικά θα δημοπρατηθούν μέσα στο 2011, όπως η αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής - εσωτερικού δακτυλίου και άλλα είναι στη φάση της μελέτης, όπως η νέα χάραξη του εξωτερικού δακτυλίου - εξωτερικής περιφερειακής.
Κεντρικές επιλογές είναι:
α) Το δίκτυο γραμμών του μετρό Θεσσαλονίκης που καλύπτει όλο το πολεοδομικό συγκρότημα, συνολικού μήκους 33χλμ.
β) Δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι με τις ακτινωτές συνδέσεις τους με το πολεοδομικό συγκρότημα, η εσωτερική και εξωτερική περιφερειακή.
γ) Οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με τις πρωτεύουσες της Κεντρικής Μακεδονίας με οδικούς άξονες που θα έχουν τα χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου (μερικοί ήδη έχουν κατασκευαστεί και είναι σε χρήση και η κατασκευή των υπολοίπων είναι σε εξέλιξη αυτήν την περίοδο).
δ) Η ολοκλήρωση του διάδρομου προσγείωσης - απογείωσης του αεροδρομίου και η μελέτη σκοπιμότητας ενός νέου αεροσταθμού.
ε) Ο επανασχεδιασμός των γραμμών του ΟΑΣΘ με βάση το δίκτυο των γραμμών του μετρό και η ανάπτυξη στη συνέχεια συμπληρωματικών γραμμών τραμ, εκεί όπου η πόλη δεν θα καλύπτεται από το μετρό.
Επίσης ο κ. Μαγκριώτης αναφέρθηκε και στο μνημόνιο συνεργασίας που έχει ετοιμαστεί σε συνεργασία της Διεύθυνσης Μετρό Θεσσαλονίκης με τους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της πόλης, της αυτοδιοίκησης, των εργαζομένων, του πολιτισμού κτλ.
Το μνημόνιο θα υπογραφεί την Δευτέρα 18 Απριλίου 2011 στα γραφεία της Διεύθυνσης Μετρό Θεσσαλονίκης και οι πρώτες του αποφάσεις θα αναφέρονται στην υποστήριξη των επαγγελματιών και των εργαζομένων, που επλήγησαν τα προηγούμενα χρόνια από την κατασκευή των σταθμών του μέτρο και μερικών που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα και σήμερα.
Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, μετά από πρόσκληση της Διοίκησης του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, παρουσίασε στη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου το Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών – Μεταφορών 2010-2020 της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής...
«Η πρόταση αυτή είναι το αποτέλεσμα επίπονης δουλειάς πολλών μηνών με την ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, μιας ομάδας έμπειρων επιστημόνων αλλά και εκπροσώπων φορέων της πόλης μας». Το σχέδιο αυτό, όπως τόνισε ο κ. Μαγκριώτης, παρουσιάστηκε από τον κ. Ρέππα τον Σεπτέμβριο του 2010 με προσκεκλημένους όλους τους φορείς της πόλης στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας.
«Με ευθύνη του ΤΕΕ ξεκίνησε μια δημόσια διαβούλευση με όλους τους φορείς της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Αρκετοί φορείς μέχρι τώρα έχουν διατυπώσει τις προτάσεις τους, δυστυχώς όμως υπάρχουν και πολλοί που ακόμη δεν έχουν διατυπώσει τις δικιές τους προτάσεις και παρατηρήσεις, γι’ αυτό και δώσαμε παράταση μέχρι το Πάσχα.
Η πρόταση για το Σ.Σ.Υ.Μ 2010-2020 είναι αναρτημένη στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα, τόσο του ΤΕΕ/ ΤΚΜ, όσο και του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Είναι ευχάριστο, ότι πολλοί μεμονωμένοι πολίτες μέσω διαδικτύου έχουν διατυπώσει τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις τους».
Ο κ. Μαγκριώτης διευκρίνισε, ότι αρκετά από τα έργα του Σ.Σ.Υ.Μ 2010-2020 ήδη κατασκευάζονται, όπως το Μετρό, μερικά θα δημοπρατηθούν μέσα στο 2011, όπως η αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής - εσωτερικού δακτυλίου και άλλα είναι στη φάση της μελέτης, όπως η νέα χάραξη του εξωτερικού δακτυλίου - εξωτερικής περιφερειακής.
Κεντρικές επιλογές είναι:
α) Το δίκτυο γραμμών του μετρό Θεσσαλονίκης που καλύπτει όλο το πολεοδομικό συγκρότημα, συνολικού μήκους 33χλμ.
β) Δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι με τις ακτινωτές συνδέσεις τους με το πολεοδομικό συγκρότημα, η εσωτερική και εξωτερική περιφερειακή.
γ) Οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με τις πρωτεύουσες της Κεντρικής Μακεδονίας με οδικούς άξονες που θα έχουν τα χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου (μερικοί ήδη έχουν κατασκευαστεί και είναι σε χρήση και η κατασκευή των υπολοίπων είναι σε εξέλιξη αυτήν την περίοδο).
δ) Η ολοκλήρωση του διάδρομου προσγείωσης - απογείωσης του αεροδρομίου και η μελέτη σκοπιμότητας ενός νέου αεροσταθμού.
ε) Ο επανασχεδιασμός των γραμμών του ΟΑΣΘ με βάση το δίκτυο των γραμμών του μετρό και η ανάπτυξη στη συνέχεια συμπληρωματικών γραμμών τραμ, εκεί όπου η πόλη δεν θα καλύπτεται από το μετρό.
Επίσης ο κ. Μαγκριώτης αναφέρθηκε και στο μνημόνιο συνεργασίας που έχει ετοιμαστεί σε συνεργασία της Διεύθυνσης Μετρό Θεσσαλονίκης με τους εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της πόλης, της αυτοδιοίκησης, των εργαζομένων, του πολιτισμού κτλ.
Το μνημόνιο θα υπογραφεί την Δευτέρα 18 Απριλίου 2011 στα γραφεία της Διεύθυνσης Μετρό Θεσσαλονίκης και οι πρώτες του αποφάσεις θα αναφέρονται στην υποστήριξη των επαγγελματιών και των εργαζομένων, που επλήγησαν τα προηγούμενα χρόνια από την κατασκευή των σταθμών του μέτρο και μερικών που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα και σήμερα.
mou aresan poloi h protaseis tou kyriou magriwth,gia ta erga ths polhs mas tha hthela na enhmerwnomai gia oti ergo geinetai sthn polh euxaristw polh
ΑπάντησηΔιαγραφή