thestival.gr,19/03/2015
Να κρατήσουν χαμηλούς τόνους ζητά εμμέσως, από τον δήμο Θεσσαλονίκης αλλά και από την Αττικό Μετρό, ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων Στράτος Σιμόπουλος. Με αφορμή τις ανακοινώσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης αλλά και της εποπτεύουσας αρχής, περί ευθυνών για την καθυστέρηση των εργασών, ο κ. Σιμόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ένα έργο, το οποίο για δυο χρόνια εκτελείτο με ικανοποιητικούς ρυθμούς, από τον περασμένο Δεκέμβριο, βάλτωσε και πάλι. Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οφείλει να θέσει το έργο σε πρώτη προτεραιότητα και σε συνεργασία με την Αττικό Μετρό και τον ανάδοχο να επιτύχει την επανεκκίνηση της κατασκευής του.
Αφού βρεθεί η λύση, πολύ χρήσιμη για την μετέπειτα πορεία του θα αποτελέσει και η μεγαλύτερη ενίσχυση των αρμοδιοτήτων του τμήματος Θεσσαλονίκης της Αττικό Μετρό. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης από την πλευρά του οφείλει να απεμπλέξει άμεσα το θέμα που έχει δημιουργηθεί με την ανάδειξη των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου».
Υπενθυμίζεται ότι η Αττικό Μετρό, σε έγγραφό της προς τον αρμόδιο Υπ. Υποδομών, Γιώργο Σταθάκη, είχε αναφέρε: «Το έργο προχώρησε με σοβαρά προβλήματα, κατά βάση με τον σχεδιασμό που είχε επιμεληθεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο οποίος είχε προσδιορίσει μεταξύ άλλων τη χάραξη και τις θέσεις των σταθμών, σε ορισμένους εκ των οποίων διαπιστώθηκαν στη φάση ωρίμασης των μελετών σοβαρά προβλήματα».
Να κρατήσουν χαμηλούς τόνους ζητά εμμέσως, από τον δήμο Θεσσαλονίκης αλλά και από την Αττικό Μετρό, ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων Στράτος Σιμόπουλος. Με αφορμή τις ανακοινώσεις του Δήμου Θεσσαλονίκης αλλά και της εποπτεύουσας αρχής, περί ευθυνών για την καθυστέρηση των εργασών, ο κ. Σιμόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ένα έργο, το οποίο για δυο χρόνια εκτελείτο με ικανοποιητικούς ρυθμούς, από τον περασμένο Δεκέμβριο, βάλτωσε και πάλι. Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων οφείλει να θέσει το έργο σε πρώτη προτεραιότητα και σε συνεργασία με την Αττικό Μετρό και τον ανάδοχο να επιτύχει την επανεκκίνηση της κατασκευής του.
Ο τρόπος με τον όποιο έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση η επανεκκίνηση της κατασκευής των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, μέσω ειδικού διαπραγματευτή και της Βουλής, αποτελούν ένα πολύ κάλο οδηγό.
Αφού βρεθεί η λύση, πολύ χρήσιμη για την μετέπειτα πορεία του θα αποτελέσει και η μεγαλύτερη ενίσχυση των αρμοδιοτήτων του τμήματος Θεσσαλονίκης της Αττικό Μετρό. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης από την πλευρά του οφείλει να απεμπλέξει άμεσα το θέμα που έχει δημιουργηθεί με την ανάδειξη των αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου».
Υπενθυμίζεται ότι η Αττικό Μετρό, σε έγγραφό της προς τον αρμόδιο Υπ. Υποδομών, Γιώργο Σταθάκη, είχε αναφέρε: «Το έργο προχώρησε με σοβαρά προβλήματα, κατά βάση με τον σχεδιασμό που είχε επιμεληθεί ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο οποίος είχε προσδιορίσει μεταξύ άλλων τη χάραξη και τις θέσεις των σταθμών, σε ορισμένους εκ των οποίων διαπιστώθηκαν στη φάση ωρίμασης των μελετών σοβαρά προβλήματα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.