Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Αρνήθηκε τα λεφτά ο Ζέρβας – Τι λέει στο REDALERT για το μετρό

redalert.gr,27/07/2012
Των απολαβών του από τη συμμετοχή του στο δσ της Αττικό Μετρό ΑΕ παραιτήθηκε ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος του δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας...

του Δημήτρη Τσάκωνα
Όπως εξηγεί ο ίδιος στο  REDALERΤ, δεν λαμβάνει μισθό από τις αρχές του έτους και η συμμετοχή του στις συνεδριάσεις του διοικητικού συμβουλίου πλέον είναι «εθελοντική».
«Στην ουσία πρόκειται για ένα είδος αποζημίωσης για την παρουσία μου στα διοικητικά συμβούλια της εταιρείας, την οποία αποφάσισα να σταματήσω να λαμβάνω δεδομένης της δύσκολης συγκυρίας για τη χώρα μας και δεδομένου ότι η κατασκευή του μετρό στη Θεσσαλονίκη έχει ουσιαστικά σταματήσει», ανέφερε ο κ. Ζέρβας.

«Κρίσιμη καμπή το Μετρό»
Σχολιάζοντας τους ρυθμούς των εργασιών ο κ. Ζέρβας τονίζει ότι «το μετρό βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή», σημειώνοντας, παράλληλα, ότι ακόμη και το χρονοδιάγραμμα βάσει του οποίου το έργο θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο του 2016 είναι ασαφές.
«Η κατασκευή του έργου αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα. Τέτοια είναι οι άμεσες απαλλοτριώσεις των ανατολικών σταθμών καθώς και η επίλυση των προβλημάτων του σταθμού Παπάφειο. Πρέπει άμεσα να ληφθούν αποφάσεις όπου προκύπτουν προβλήματα» υπογράμμισε, προσθέτοντας ότι ακόμη και η ανάδοχος εταιρεία του έργου αντιμετωπίζει σοβαρό οικονομικό πρόβλημα.
«Ο εργολάβος πρέπει να προκαταβάλει το ποσό για τα αναγκαία υλικά και ό,τι χρειάζεται για την κατασκευή του μετρό και στη συνέχεια πληρώνεται για τα έξοδα που κάνει από τα χρήματα των κονδυλίων» εξηγεί ο κ. Ζέρβας και συμπληρώνει ότι «προφανώς λόγω της κρίσης η ανάδοχος εταιρεία δεν έχει τα χρήματα με αποτέλεσμα το έργο να έχει «παγώσει»».

«Ανέκδοτο ότι θα αποχωρήσει ο ανάδοχος»
Αναφερόμενος τέλος στα σενάρια που θέλουν την ανάδοχο εταιρεία να αποχωρεί από την κατασκευή του έργου, ο κ. Ζέρβας τα χαρακτηρίζει ανέκδοτο.
«Με βάση την εμπειρία μου πρόκειται για μια χρονοβόρα και πολυσύνθετη διαδικασία, καθώς απαιτούνται νέοι διαγωνισμοί και να αλλάξουν πολλά πράγματα, κάτι το οποίο σημαίνει επιπλέον καθυστέρηση για το έργο», τονίζει.
Σημειώνεται ότι όπως αναφέρουν στο REDALERT άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα για το Μετρό, υπάρχει το ενδεχόμενο αποχώρησης της αναδόχου από το έργο, αφού πρώτα αποζημιωθεί από την Αττικό Μετρό.
Μετά από αυτό θα ακολουθήσει η διάσπαση του έργου σε επτά διαφορετικά εργοτάξια, τα οποία θα αναλάβουν διαφορετικοί εργολάβοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.