voria.gr,31/03/2015
Ο υπουργός κατά την απάντησή του στη Βουλή έκανε λόγο για δυσεπίλυτη κατάσταση και για ένα έργο το οποίο έχει υποστεί τεράστια ταλαιπωρία.
Τον πλήρη επανασχεδιασμό του έργου για το Μετρό Θεσσαλονίκης, που θα επιτρέψει την εκτέλεση του προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργος Σταθάκης, απαντώντας σε ερώτηση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ.
Ο υπουργός κατά την απάντησή του στη Βουλή έκανε λόγο για δυσεπίλυτη κατάσταση και για ένα έργο το οποίο έχει υποστεί τεράστια ταλαιπωρία.
«Εμείς κληρονομούμε μία κατάσταση δυσεπίλυτη. Tο αναγνωρίζουμε. Παρόλα αυτά, σε συνεργασία με την εταιρία Μετρό ΑΕ είναι να αναλάβουμε όλες τις σχετικές πρωτοβουλίες προς κάθε κατεύθυνση για τη ριζική αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων του έργου, για την ανεμπόδιστη συνέχιση των εργασιών, την ολοκλήρωσή του το συντομότερο δυνατόν και την πλήρη αξιοποίηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων. Άρα, μιλάμε για έναν πλήρη επανασχεδιασμό που θα επιτρέψει και την εκτέλεση του έργου και τη μείωση της ταλαιπωρίας των πολιτών και τη διασφάλιση, φυσικά και χωρίς δεύτερη κουβέντα, των θέσεων εργασίας για ένα έργο που θα αμβλύνει την ανεργία και θα έχει τεράστια επίπτωση στη Θεσσαλονίκη» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σταθάκης.
Υπογράμμισε επίσης ότι δεν είναι έργο, το οποίο σχεδιάστηκε με βιασύνη. «Είναι ένα έργο, το οποίο προέβλεπε ότι η μελέτη και η κατασκευή αρχικά μπορούσε να γίνει σε έξι χρόνια». «Σας υπενθυμίζω ότι γνωρίζουμε πως η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας γνωρίζουμε ότι ήθελε οκτώ χρόνια μελέτη και έξι χρόνια κατασκευή, αναγνωρίζοντας τον ιδιαίτερο ρόλο που παίζουν τα αρχαιολογικά ευρήματα. Επομένως, ήταν αναμενόμενο ότι σε μια πόλη, όπως η Θεσσαλονίκη, που μετρούσε είκοσι τρεις αιώνες ιστορίας, θα απαιτούσε εκτεταμένη αρχαιολογική έρευνα. Δεν είναι εύκολη απάντηση» σημείωσε.
Ο υπουργός κατά την απάντησή του στη Βουλή έκανε λόγο για δυσεπίλυτη κατάσταση και για ένα έργο το οποίο έχει υποστεί τεράστια ταλαιπωρία.
Τον πλήρη επανασχεδιασμό του έργου για το Μετρό Θεσσαλονίκης, που θα επιτρέψει την εκτέλεση του προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργος Σταθάκης, απαντώντας σε ερώτηση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ.
Ο υπουργός κατά την απάντησή του στη Βουλή έκανε λόγο για δυσεπίλυτη κατάσταση και για ένα έργο το οποίο έχει υποστεί τεράστια ταλαιπωρία.
«Εμείς κληρονομούμε μία κατάσταση δυσεπίλυτη. Tο αναγνωρίζουμε. Παρόλα αυτά, σε συνεργασία με την εταιρία Μετρό ΑΕ είναι να αναλάβουμε όλες τις σχετικές πρωτοβουλίες προς κάθε κατεύθυνση για τη ριζική αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων του έργου, για την ανεμπόδιστη συνέχιση των εργασιών, την ολοκλήρωσή του το συντομότερο δυνατόν και την πλήρη αξιοποίηση των ευρωπαϊκών κονδυλίων. Άρα, μιλάμε για έναν πλήρη επανασχεδιασμό που θα επιτρέψει και την εκτέλεση του έργου και τη μείωση της ταλαιπωρίας των πολιτών και τη διασφάλιση, φυσικά και χωρίς δεύτερη κουβέντα, των θέσεων εργασίας για ένα έργο που θα αμβλύνει την ανεργία και θα έχει τεράστια επίπτωση στη Θεσσαλονίκη» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σταθάκης.
Υπογράμμισε επίσης ότι δεν είναι έργο, το οποίο σχεδιάστηκε με βιασύνη. «Είναι ένα έργο, το οποίο προέβλεπε ότι η μελέτη και η κατασκευή αρχικά μπορούσε να γίνει σε έξι χρόνια». «Σας υπενθυμίζω ότι γνωρίζουμε πως η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας γνωρίζουμε ότι ήθελε οκτώ χρόνια μελέτη και έξι χρόνια κατασκευή, αναγνωρίζοντας τον ιδιαίτερο ρόλο που παίζουν τα αρχαιολογικά ευρήματα. Επομένως, ήταν αναμενόμενο ότι σε μια πόλη, όπως η Θεσσαλονίκη, που μετρούσε είκοσι τρεις αιώνες ιστορίας, θα απαιτούσε εκτεταμένη αρχαιολογική έρευνα. Δεν είναι εύκολη απάντηση» σημείωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.