thestival.gr,31/03/2015
Σε σχετική επερώτηση του ΚΚΕ για το μετρό της Θεσσαλονίκης, απάντησε ο Υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργος Σταθάκης.
Ο αρμόδιος υπουργός απάντησε τόσο για τις δαπάνες της εταιρίας ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για τις αρχαιολογικές εργασίες, όσο και για τις μαζικές απολύσεις.
"Ήδη από την αρχή του έργου, πάγια θέση του αναδόχου και μόνιμο σημείο τριβής με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ήταν το συμβατικό τεχνικό αντικείμενο που αντιστοιχεί στο κατ' αποκοπήν τίμημα, αυτό δηλαδή που περιλαμβάνεται στην τεχνική προσφορά του. Επομένως, οποιαδήποτε μετέπειτα τροποποίηση θα έπρεπε να αποζημιωθεί πέραν του κατ' αποκοπήν τιμήματος" τόνισε αρχικά και συνέχισε:
"Όσον αφορά τη δαπάνη των αρχαιολογικών εργασιών, αυτή, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, είχε υποεκτιμηθεί. Το αρχικό κονδύλι των αρχαιολογικών εργασιών ήταν 15 εκατομμύρια, σήμερα έχουν δαπανηθεί 88 εκατομμύρια και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Υπουργείου Πολιτισμού θα ανέλθει σε 132 εκατομμύρια.
Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ έχει κατορθώσει μέχρι σήμερα να εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση του επιπλέον απαιτούμενου κονδυλίου μέσω δύο συμπληρωματικών συμβάσεων. Η πρώτη προβλέπει 41,8 εκατομμύρια και η δεύτερη 25 εκατομμύρια και έχει εγκριθεί και αναμένεται να υπογραφεί από τον ανάδοχο, εφόσον εκδηλώσει την πρόθεση να συνεχίσει τις εργασίες.
Επισημαίνεται ότι το συνολικότερο δυσχερές οικονομικό περιβάλλον λειτούργησε σε ορισμένες περιπτώσεις ανασταλτικά για τις εταιρείες που απαρτίζουν την ανάδοχο κοινοπραξία".
Σχετικά με τις μαζικές απολύσεις ο Γιώργος Σταθάκης συμπλήρωσε: "Το θέμα ύστερα από αίτηση του Σωματείου Εργαζομένων στον κατασκευαστικό τομέα ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ εξετάζεται από το Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων του Υπουργείου Εργασίας, όπου και ελέγχεται η νομιμότητα των μαζικών απολύσεων", ενώ είχε τονίσει πως: "Κατά το διάστημα εξεύρεσης λύσης η ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ κατήγγειλε την υπεργολαβική σύμβαση με την κοινοπραξία και ξεκίνησε τη διαδικασία ομαδικών απολύσεων. Απολύθηκαν, όπως σωστά είπατε, σαράντα εννέα εργαζόμενοι, οι οποίοι έχουν εξοφληθεί πλήρως και ολοσχερώς και υπάρχουν διακόσιοι ακόμη, οι οποίοι απασχολούνται σήμερα, ενώ οι υπόλοιποι λαμβάνουν μέρος της αδείας του 2015".
Σε σχετική επερώτηση του ΚΚΕ για το μετρό της Θεσσαλονίκης, απάντησε ο Υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, Γιώργος Σταθάκης.
Ο αρμόδιος υπουργός απάντησε τόσο για τις δαπάνες της εταιρίας ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για τις αρχαιολογικές εργασίες, όσο και για τις μαζικές απολύσεις.
"Ήδη από την αρχή του έργου, πάγια θέση του αναδόχου και μόνιμο σημείο τριβής με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ήταν το συμβατικό τεχνικό αντικείμενο που αντιστοιχεί στο κατ' αποκοπήν τίμημα, αυτό δηλαδή που περιλαμβάνεται στην τεχνική προσφορά του. Επομένως, οποιαδήποτε μετέπειτα τροποποίηση θα έπρεπε να αποζημιωθεί πέραν του κατ' αποκοπήν τιμήματος" τόνισε αρχικά και συνέχισε:
"Όσον αφορά τη δαπάνη των αρχαιολογικών εργασιών, αυτή, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, είχε υποεκτιμηθεί. Το αρχικό κονδύλι των αρχαιολογικών εργασιών ήταν 15 εκατομμύρια, σήμερα έχουν δαπανηθεί 88 εκατομμύρια και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Υπουργείου Πολιτισμού θα ανέλθει σε 132 εκατομμύρια.
Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ έχει κατορθώσει μέχρι σήμερα να εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση του επιπλέον απαιτούμενου κονδυλίου μέσω δύο συμπληρωματικών συμβάσεων. Η πρώτη προβλέπει 41,8 εκατομμύρια και η δεύτερη 25 εκατομμύρια και έχει εγκριθεί και αναμένεται να υπογραφεί από τον ανάδοχο, εφόσον εκδηλώσει την πρόθεση να συνεχίσει τις εργασίες.
Επισημαίνεται ότι το συνολικότερο δυσχερές οικονομικό περιβάλλον λειτούργησε σε ορισμένες περιπτώσεις ανασταλτικά για τις εταιρείες που απαρτίζουν την ανάδοχο κοινοπραξία".
Σχετικά με τις μαζικές απολύσεις ο Γιώργος Σταθάκης συμπλήρωσε: "Το θέμα ύστερα από αίτηση του Σωματείου Εργαζομένων στον κατασκευαστικό τομέα ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ εξετάζεται από το Τμήμα Επιθεώρησης Εργασιακών Σχέσεων του Υπουργείου Εργασίας, όπου και ελέγχεται η νομιμότητα των μαζικών απολύσεων", ενώ είχε τονίσει πως: "Κατά το διάστημα εξεύρεσης λύσης η ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ κατήγγειλε την υπεργολαβική σύμβαση με την κοινοπραξία και ξεκίνησε τη διαδικασία ομαδικών απολύσεων. Απολύθηκαν, όπως σωστά είπατε, σαράντα εννέα εργαζόμενοι, οι οποίοι έχουν εξοφληθεί πλήρως και ολοσχερώς και υπάρχουν διακόσιοι ακόμη, οι οποίοι απασχολούνται σήμερα, ενώ οι υπόλοιποι λαμβάνουν μέρος της αδείας του 2015".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.