Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2016

Επικό τρολάρισμα της Αττικό Μετρό στους Θεσσαλονικείς!

gazzetta.gr, 05/09/2016
Με βαγόνι του Μετρό της Αθήνας θα πάει η Αττικό Μετρό στη ΔΕΘ! 
Λεφτά για θεάματα σαφώς και υπάρχουν.
Έτσι, το το περίπτερο της Αττικό Μετρό για το Μετρό Θεσσαλονίκης στη φετινή διοργάνωση της Διεθνής Έκθεσης Θεσσαλονίκης, θα επιφυλάσσει μία έκπληξη για τους επισκέπτες: ένα βαγόνι από το Μετρό της Αθήνας!...


 
Πρόκειται για ένα ιθυντήριο όχημα ενός από τους 17 συρμούς τρίτης γενιάς του Μετρό της Αθήνας, που λογικά δεν έχει ακόμα συναρμολογηθεί (ελπίζουμε να μην αποσυναρμολόγησαν το βαγόνι από εν λειτουργία συρμό ειδικά για να το μεταφέρουν στη Θεσσαλονίκη).
Τι κι αν οι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης θα έχουν εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές, με μήκος 51 μέτρα και 4 οχήματα έναντι 106 μέτρα και 6 οχήματα στην Αθήνα, ενώ θα κατασκευαστούν από την Ιταλική AnsaldoBreda, όταν το βαγόνι της ΔΕΘ κατασκευάστηκε από την Κορεατική κοινοπραξία Hyundai Rotem Hanwha; Λίγη σημασία έχουν αυτά.
 
Προσπαθούμε να κατανοήσουμε τι προσφέρει στην Αττικό Μετρό η πανάκριβη μεταφορά και έκθεση του βαγονιού από το Μετρό της Αθήνας στη ΔΕΘ, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη πως δεν είναι ένα δικό της προϊόν, αλλά είναι δύσκολο. Το να εκθέτεις ένα τεχνολογικό επίτευγμα «για τα μάτια των ιθαγενών» έχει κάτι το παλιομοδίτικο, αλλά μάλλον αυτή είναι η ουσία της ΔΕΘ. Τουλάχιστον, οι Θεσσαλονικείς που δεν έχουν επισκεφτεί την Αθήνα τα τελευταία χρόνια, θα δουν από κοντά ένα συρμό του Μετρό, τη στιγμή που το Μετρό Θεσσαλονίκης βρίσκεται χρόνια μακριά από την ολοκλήρωσή του.
Εν τω μεταξύ, οι πιο παραδοσιακοί τρενόφιλοι επισκέπτες της ΔΕΘ δεν θα μείνουν παραπονεμένοι, καθώς στο περίπτερο της ΕΡΓΟΣΕ θα εκτεθεί η μηχανή από το τρενάκι του Πηλείου, το γνωστό «Μουτζούρη». (Ποιος αντέγραψε ποιον;)
Και ο ΟΑΣΑ όμως δεν πάει πίσω (αλήθεια, είναι όλοι οι δημόσιοι φορείς αναγκασμένοι να ξοδεύουν χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο για να στήνουν περίπτερα στη ΔΕΘ;), καθώς στο δικό του περίπτερο θα εκτεθεί το Λεωφορείο των Αστέγων ή αλλιώς «Φροντίδα Εν Κινήσει», το ειδικά μετασκευασμένο Λεωφορείο του ΟΑΣΑ το οποίο το οποίο, μεταξύ άλλων, διαθέτει χημικές τουαλέτες και ντουζιέρες. Μπορεί να μην το έχουμε δει ακόμα στους δρόμους της Αθήνας αλλά τουλάχιστον το κρατούσαν καθαρό για τη ΔΕΘ.
Για την ιστορία, ιδού μία φωτορεαλιστική απεικόνιση ενός συρμού του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Η παραγγελία έχει γίνει εδώ και χρόνια στην Ιταλική εταιρεία AnsaldoBreda που εν τω μεταξύ το 2015 εξαγοράστηκε από την Ιαπωνική Hitachi και μετονομάστηκε σε Hitachi Rail Italy.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.