Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, 04/10/2010
Ενημερωτικού χαρακτήρα συνάντηση είχε σήμερα ο υποψήφιος περιφερειάρχης κεντρικής Μακεδονίας, κ. Μάρκος Μπόλαρης, στα γραφεία της ΕΓΝΑΤΙΑΣ Α.Ε., με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών και Δικτύων, κ. Γιάννη Μαγκριώτη, και τα υπόλοιπα στελέχη της εταιρίας. Στην ενημέρωση παρευρέθηκε και η περιφερειάρχης κεντρικής Μακεδονίας, κα Μαρία Λιονή...
Ο κ. Μαγκριώτης ενημέρωσε τον υποψήφιο περιφερειάρχη για το 10ετές master plan που αφορά σε έργα τα οποία πραγματοποιούνται ή θα πραγματοποιηθούν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, αλλά και στην ευρύτερη περιφέρεια της κεντρικής Μακεδονίας. «Πυρήνας όλων αυτών των έργων», επεισήμανε ο κ. Μαγκριώτης, «είναι το μετρό, ενώ βασική επιδίωξη όλων των έργων που συνεχίζονται ή αναμένεται να ξεκινήσουν, είναι να λυθούν τα βασικά κυκλοφοριακά προβλήματα της περιοχής και να βοηθηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής, οικιστική και οικονομική».
«Τα περισσότερα έργα», συνέχισε ο υφυπουργός, «έχουν χαρακτηριστεί από αποσπασματικότητα και προχειρότητα λόγω των λάθος χειρισμών της προηγούμενης κυβέρνησης, αλλά και εξαιτίας του γεγονότος ότι ο σχεδιασμός και ο καταμερισμός των καθηκόντων γινόταν από την Αθήνα και όχι από τη Θεσσαλονίκη».
Ο κ. Μπόλαρης έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις αρχαιολογικές ανασκαφές του μετρό, με τον κ. Μαγκριώτη να επισημαίνει ότι το μετρό είναι ίσως η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Εξάλλου, η Θεσσαλονίκη διακρίνεται από το γεγονός ότι έχει περισσότερα αρχαιολογικά ευρήματα από την Αθήνα, με αποτέλεσμα οι εργασίες του μετρό να παρουσιάζουν τις σχετικές καθυστερήσεις.
Όσον αφορά στην κατασκευή οδικών αρτηριών στην περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας, ο κ. Μπόλαρης ζήτησε να ενημερωθεί για την πορεία της κατασκευής των έργων στον περιφερειακό της Κατερίνης και των Σερρών. Ακόμη υπήρξε ενδιαφέρον για τις κατασκευές οδοποιίας στην περιοχή της Χαλκιδικής και της Πέλλας. Συγκεκριμένα, ο υποψήφιος περιφερειάρχης ζήτησε να ενημερωθεί για την πορεία των έργων στην οδική αρτηρία Χαλκηδόνα - Μελίσσι στην περιοχή της Πέλλας, όπου το κόστος αναμένεται να κυμανθεί στα 245 εκ. ευρώ. Ανάλογης σημασίας είναι και η δημιουργία των οδικών αξόνων Βασιλικά - Γαλάτιστα και Πολύγυρος - Ουρανούπολη στη Χαλκιδική, που όπως είπε ο αρμόδιος υφυπουργός στον κ. Μπόλαρη, θα αποσυμφορήσει τη Χαλκιδική από το κυκλοφοριακό, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.
Ακόμη, ο υποψήφιος περιφερειάρχης ζήτησε να μάθει το λόγο για τον οποίο έχει σταματήσει η κατασκευή τεσσάρων οδικών αξόνων στον κάμπο των Σερρών. Ο πρόεδρος της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ, κ. Μουρατίδης, απάντησε ότι η αναστολή των εργασιών από τον Ιούλιο του 2009, οφείλεται σε δυστροπία των εργολάβων, οι οποίοι έχουν υπερβολικές απαιτήσεις, που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν. Ωστόσο γίνονται προσπάθειες για να βρεθεί η χρυσή τομή και να ολοκληρωθούν τα έργα.
Μετά το τέλος της συνάντησης ο υποψήφιος περιφερειάρχης δήλωσε: «Είχαμε μια εξαιρετική ενημέρωση για το σχεδιασμό των έργων που υπάρχει. Ωστόσο, ο εξ αποστάσεως σχεδιασμός από την Αθήνα δημιουργεί τόσο παλινδρομήσεις και καθυστερήσεις, όσο και υπέρμετρες αυξήσεις στο κόστος των έργων, αλλά και ματαιώσεις. Παρά το γεγονός ότι ο σχεδιασμός των έργων παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε δημόσια διαβούλευση, εμείς ως αιρετή περιφέρεια πλέον στην κεντρική Μακεδονία και στη Θεσσαλονίκη, είμαστε ικανοί να αναλάβουμε το σχεδιασμό και την υλοποίηση των έργων. Με αυτόν τον τρόπο απαντούμε με αποτελεσματικότητα και διαφάνεια στην προοπτική για την ανάπτυξη της περιοχής».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.