tro-ma-ktiko, 29/04/2011
Προς : Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κα. Λούκα Κατσέλη,
ΘΕΜΑ : Οικονομική ενίσχυση προς τις επιχειρήσεις που πλήττονται από την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης...
Τον Απρίλιο του 2006 έλαβε χωρά η υπογραφή της σύμβασης, και η έναρξη κατασκευής του έργου ‘’ Μετρό Θεσσαλονίκης’ . Πέντε χρόνια μετά, η πραγματικότητα των Θεσσαλονικέων έρχεται να περιγράψει μια πλειάδα μετρόπληκτων περιοχών, όπου θίγονται τόσο επιχειρήσεις όσο και η καθημερινότητα των πολιτών . Στις 01.04.2011 , στην σύσκεψη που συμμετείχαν οι παραγωγικές τάξεις της πόλης, οι εργαζόμενοι και ο Διευθυντής Έργων Μετρό Θεσσαλονίκης , κατατέθηκαν στους επικεφαλής , προτάσεις για την στήριξη των επιχειρήσεων που πλήττονται . Παράλληλα με την σημερινή κρίση, οι επιχειρήσεις αδυνατούν να επιβιώσουν καθώς τα εργοτάξια που καθιστούν σχεδόν αδύνατη την όποια μορφή διαφημιστικών ενεργειών των καταστημάτων , αποτελούν και παράγοντα δυσκολίας να κυκλοφορήσουν οι πολίτες στα υποτυπώδη πεζοδρόμια , όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί για τις ανάγκες του Μετρό και του κυκλοφοριακού.
Η ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, βασίζεται στο μητροπολιτικό κέντρο της πόλης, όπου αυτή την στιγμή οι παραγωγικές τάξεις, αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα ζωτικής σημασίας. Επαγγελματίες και εργαζόμενοι , εργάζονται κάτω από την καθημερινή πίεση και την αγωνία, καθώς στην επισκεψιμότητα των επιχειρήσεων τους, λειτούργει ως τροχοπέδη , τόσο το κυκλοφοριακό χάος που προκύπτει από την διενέργεια των κατασκευών υπογείως, όσο και το επιφανειακό κομφούζιο των εργοταξίων . Συγκεκριμένα, μία στις τρεις επιχειρήσεις,280 συνολικά δηλαδή, έχουν κλείσει εξαιτίας των παρατεταμένων χρονικά εργασιών για την κατασκευή του Μετρό, όπως προκύπτει από σχετική μελέτη που διενεργήθηκε από το ΕΕΘ σε δείγμα 83 επιχειρήσεων (το 13% των μελών του), τη χρονική περίοδο από την 1η Ιανουαρίου του 2007 έως και τις 10 Απριλίου φέτος. Η εικόνα ερήμωσης που είναι πλέον αισθητή τόσο στην οδό Εγνατία, όσο και στην οδό Δελφών, θα λειτουργήσει αρνητικά στο σύνολο των εργαζομένων της πόλης, καθώς θα εντείνει το πρόβλημα της ανεργίας.
Ενόψει των παραπάνω : ερωτάται η κα.Υπουργός :
1).Υπάρχει πρόθεση στήριξης, ώστε η πολιτεία να αναλάβει μέρος της κάλυψης των εισφορών προς τους εργαζόμενους ώστε να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας ;
2).Σε ποιες συγκεκριμένες, άμεσες και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες θα προβεί το Υπουργείο ώστε να υπάρχει ουσιαστική τόνωση και ενίσχυση της αγοράς ;
Η ερωτώσα Βουλευτής
Εύα - Ευδοξία Καϊλή
Προς : Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κα. Λούκα Κατσέλη,
ΘΕΜΑ : Οικονομική ενίσχυση προς τις επιχειρήσεις που πλήττονται από την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης...
Τον Απρίλιο του 2006 έλαβε χωρά η υπογραφή της σύμβασης, και η έναρξη κατασκευής του έργου ‘’ Μετρό Θεσσαλονίκης’ . Πέντε χρόνια μετά, η πραγματικότητα των Θεσσαλονικέων έρχεται να περιγράψει μια πλειάδα μετρόπληκτων περιοχών, όπου θίγονται τόσο επιχειρήσεις όσο και η καθημερινότητα των πολιτών . Στις 01.04.2011 , στην σύσκεψη που συμμετείχαν οι παραγωγικές τάξεις της πόλης, οι εργαζόμενοι και ο Διευθυντής Έργων Μετρό Θεσσαλονίκης , κατατέθηκαν στους επικεφαλής , προτάσεις για την στήριξη των επιχειρήσεων που πλήττονται . Παράλληλα με την σημερινή κρίση, οι επιχειρήσεις αδυνατούν να επιβιώσουν καθώς τα εργοτάξια που καθιστούν σχεδόν αδύνατη την όποια μορφή διαφημιστικών ενεργειών των καταστημάτων , αποτελούν και παράγοντα δυσκολίας να κυκλοφορήσουν οι πολίτες στα υποτυπώδη πεζοδρόμια , όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί για τις ανάγκες του Μετρό και του κυκλοφοριακού.
Η ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, βασίζεται στο μητροπολιτικό κέντρο της πόλης, όπου αυτή την στιγμή οι παραγωγικές τάξεις, αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα ζωτικής σημασίας. Επαγγελματίες και εργαζόμενοι , εργάζονται κάτω από την καθημερινή πίεση και την αγωνία, καθώς στην επισκεψιμότητα των επιχειρήσεων τους, λειτούργει ως τροχοπέδη , τόσο το κυκλοφοριακό χάος που προκύπτει από την διενέργεια των κατασκευών υπογείως, όσο και το επιφανειακό κομφούζιο των εργοταξίων . Συγκεκριμένα, μία στις τρεις επιχειρήσεις,280 συνολικά δηλαδή, έχουν κλείσει εξαιτίας των παρατεταμένων χρονικά εργασιών για την κατασκευή του Μετρό, όπως προκύπτει από σχετική μελέτη που διενεργήθηκε από το ΕΕΘ σε δείγμα 83 επιχειρήσεων (το 13% των μελών του), τη χρονική περίοδο από την 1η Ιανουαρίου του 2007 έως και τις 10 Απριλίου φέτος. Η εικόνα ερήμωσης που είναι πλέον αισθητή τόσο στην οδό Εγνατία, όσο και στην οδό Δελφών, θα λειτουργήσει αρνητικά στο σύνολο των εργαζομένων της πόλης, καθώς θα εντείνει το πρόβλημα της ανεργίας.
Ενόψει των παραπάνω : ερωτάται η κα.Υπουργός :
1).Υπάρχει πρόθεση στήριξης, ώστε η πολιτεία να αναλάβει μέρος της κάλυψης των εισφορών προς τους εργαζόμενους ώστε να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας ;
2).Σε ποιες συγκεκριμένες, άμεσες και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες θα προβεί το Υπουργείο ώστε να υπάρχει ουσιαστική τόνωση και ενίσχυση της αγοράς ;
Η ερωτώσα Βουλευτής
Εύα - Ευδοξία Καϊλή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.