newpost.gr,29/12/2015
Η εγγύηση ότι θα τηρηθεί η σύμβαση και θα ολοκληρωθεί το έργο είναι ότι ο εργολάβος επαναπροσλαμβάνει το πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου το προσωπικό και ξεκινάει τις εργασίες. Μέχρι 1η Φεβρουαρίου ξεκινάνε τα έργα σε όλη τους την εξέλιξη και βέβαια από την πλευρά του ελληνικού δημοσίου βγαίνει η συμπληρωματική σύμβαση για τις αρχαιολογικές εργασίες.
Τη συμφωνία για επανεκκίνηση των έργων του μετρό Θεσσαλονίκης μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης σε σύσκεψη με φορείς της πόλης.
«Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει υπογραφή από κανένα μέρος γιατί δεν αλλάζουμε τη σύμβαση κατασκευής του έργου. Πολύ απλά. Αποφασίστηκε από κοινού με τον εργολάβο ότι θα υπάρξει η ίδια σύμβαση η οποία θα τηρηθεί και οι όποιες διεκδικήσεις θα γίνουν σεβαστές από τις αποφάσεις των διαιτητικών δικαστηρίων. Μόλις τελειώσουν τα διαιτητικά δικαστήρια, μέσα στο τετράμηνο του 2016, θα υπάρχει αμοιβαία υποχώρηση του εργολάβου για τη διάλυση της σύμβασης και του ελληνικού δημοσίου για τις αγωγές αποζημίωσης», εξήγησε ο υπουργός για το ότι η συμφωνία είναι προφορική και πρόσθεσε:
«Η συμφωνία που έχει γίνει είναι η καλύτερη δυνατή», είπε ο κ. Σπίρτζης και μίλησε για μια «χαρούμενη μέρα» για τη Θεσσαλονίκη, λόγω της ανακοίνωσης της συμφωνίας για επανεκκίνηση των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης και την επαναπρόσληψη εργαζομένων. Ειδικά για τους μισθούς των εργαζομένων που θα επαναπροσληφθούν τόνισε πως δεν θα είναι στο επίπεδο των διαλυμένων εργασιακών σχέσεων, ούτε και «ακραία» υψηλοί.
Σε ότι αφορά το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου είπε ότι οι ημερομηνίες είναι δεσμευτικές, καθώς προκύπτουν από την ίδια τη σύμβαση, είναι η 31η Μαρτίου 2017 για την πρώτη φάση και το α΄εξάμηνο του 2020 για τη δεύτερη φάση, και αν η Ελλάδα δεν ανταποκριθεί σε αυτές θα είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει εκατομμύρια ευρώ.
Τη συμφωνία για επανεκκίνηση των έργων του μετρό Θεσσαλονίκης μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης σε σύσκεψη με φορείς της πόλης.
«Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει υπογραφή από κανένα μέρος γιατί δεν αλλάζουμε τη σύμβαση κατασκευής του έργου. Πολύ απλά. Αποφασίστηκε από κοινού με τον εργολάβο ότι θα υπάρξει η ίδια σύμβαση η οποία θα τηρηθεί και οι όποιες διεκδικήσεις θα γίνουν σεβαστές από τις αποφάσεις των διαιτητικών δικαστηρίων. Μόλις τελειώσουν τα διαιτητικά δικαστήρια, μέσα στο τετράμηνο του 2016, θα υπάρχει αμοιβαία υποχώρηση του εργολάβου για τη διάλυση της σύμβασης και του ελληνικού δημοσίου για τις αγωγές αποζημίωσης», εξήγησε ο υπουργός για το ότι η συμφωνία είναι προφορική και πρόσθεσε:
«Η συμφωνία που έχει γίνει είναι η καλύτερη δυνατή», είπε ο κ. Σπίρτζης και μίλησε για μια «χαρούμενη μέρα» για τη Θεσσαλονίκη, λόγω της ανακοίνωσης της συμφωνίας για επανεκκίνηση των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης και την επαναπρόσληψη εργαζομένων. Ειδικά για τους μισθούς των εργαζομένων που θα επαναπροσληφθούν τόνισε πως δεν θα είναι στο επίπεδο των διαλυμένων εργασιακών σχέσεων, ούτε και «ακραία» υψηλοί.
Σε ότι αφορά το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου είπε ότι οι ημερομηνίες είναι δεσμευτικές, καθώς προκύπτουν από την ίδια τη σύμβαση, είναι η 31η Μαρτίου 2017 για την πρώτη φάση και το α΄εξάμηνο του 2020 για τη δεύτερη φάση, και αν η Ελλάδα δεν ανταποκριθεί σε αυτές θα είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει εκατομμύρια ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.