spnews, 23/05/2011
Για το μεγαλύτερο έργο στην Ελλάδα και φυσικά στη Θεσσαλονίκη συζητά το δημοτικό συμβούλιο παρουσία του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη και του διοικητικού συμβουλίου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ...
Για το μεγαλύτερο έργο στην Ελλάδα και φυσικά στη Θεσσαλονίκη συζητά το δημοτικό συμβούλιο παρουσία του υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη και του διοικητικού συμβουλίου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ...
του Λευτέρη Ζαβλιάρη
Ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Χρήστος Τσίτουρας στην εισήγηση του επισήμανε ότι το έργο πρέπει να αγκαλιαστεί από όλους τους φορείς που εμπλέκονται καθώς διαφορετικά δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί.
Έκανε αναφορά στην πορεία των εργασιών του Μετρό λέγοντας ότι οι αρχαιολογικές ανασκαφές στη βασική γραμμή του έργου, μπορεί να φτάσουν στο σημείο να ολοκληρωθεί ταυτόχρονα με την επέκταση της Καλαμαριάς, λέγοντας ότι δε θα χρειαστεί δεύτερο αμαξοστάσιο.
Ακόμα έγινε αναφορά στην πορεία των μελετών για επέκταση του Μετρό στη δυτική Θεσσαλονίκη, που θα βοηθήσει κατά πολύ την πυκνοκατοικημένη αυτή πλευρά της πόλης.
Όσο για την επέκταση του στο αεροδρόμιο, ο κ. Τσίτουρας υποστήριξε ότι θα πρέπει να αναζητηθούν πιο φθηνές λύσεις, όπως τα monorail.
Μιλώντας για τον ανασχεδιασμό του έργου, ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, υποστήριξε ότι αυτό θα γίνει εφόσον αυτό εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον.
Τέλος, σχετικά με το θέμα του σταθμού του Παπάφειου, ο κ. Τσίτουρας εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι όλα θα πάνε καλά, αν και όπως ενημέρωσε υπήρξε η κατάλληλη αλλαγή σχεδίων προκειμένου να μην υπάρξει οικονομική επιβάρυνση.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης έκανε λόγο για ένα έργο ταμπού που βλέπουμε να ολοκληρώνεται, που προχωράει παρόλη την οικονομική κρίση που ταλαιπωρεί τη χώρα. Αυτό που επισήμανε ήταν να βρεθεί λύση στο θέμα του κυκλοφοριακού, καλώντας τα στελέχη της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ να δώσουν την τεχνογνωσία που διαθέτουν για το θέμα.
Ο Κώστας Γκιουλέκας στην τοποθέτηση του δε συμμερίστηκε την αισιοδοξία του Γιάννη Μπουτάρη, λέγοντας ότι είναι ένα έργο για το οποίο παίρνονται αποφάσεις από την Αθήνα και που έχει αργοπορήσει πάρα πολύ. Όσο για το θέμα των ανασκαφών, ο κ. Γκιουλέκας υποστήριξε πως πρέπει να δοθεί βαρύτητα στο έργο, ενώ παρουσίασε έγγραφα που κατά τον ίδιο αποδείκνυαν αδικαιολόγητες καθυστερήσεις. Για αυτό το τελευταίο ο Γιάννης Μπουτάρης κατηγόρησε τον κ. Γκιουλέκα για λαϊκισμό.
Απαισιόδοξος εμφανίστηκε και ο Σωτήρης Ζαριαννόπουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης για την πορεία των εργασιών, επισημαίνοντας ότι το έργο έχει εγκλωβιστεί στα σχέδια των ιδιωτών εις βάρος του λαού, ενώ χαρακτήρισε την κατάσταση στην πορεία των εργασιών πολύ άσχημη, με τους εργάτες να μην πληρώνονται και να δουλεύουν κάτω από δύσκολες συνθήκες.
Τέλος προέβλεψε ότι το έργο θα έχει και πάλι επανασχεδιασμό πράγμα που επισημαίνει την αναξιοπιστία της διοίκησης και της πολιτικής ηγεσίας για την τελική έκβαση του έργου.
Ο Στέλιος Παπαθεμελής σημείωσε ότι το έργο βρίσκεται σε δύσκολη καμπή και ότι πρέπει να υπάρξει αποφασιστικότητα για να ολοκληρωθεί και ζήτησε από την ηγεσία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ να δώσει μια πραγματική ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών.
Ο Μάκης Στεργίου ρώτησε την ηγεσία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για το πώς θα ξεπληρωθούν οι επαγγελματίες που έχουν καταστραφεί οικονομικά από τα εργοτάξια του Μετρό.
Ο Χρήστος Μάτης έκανε μια μικρή αναδρομή για τα όσα συνέβησαν στην πορεία της εξέλιξης της κατασκευής του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, επισήμανε το γεγονός της οικονομικής δυσχέρειας των επαγγελματιών, ενώ ζήτησε από τη διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ να πει πόσα χρήματα έχουν δαπανηθεί για το έργο και αν επαρκούν για την ολοκλήρωση του. Ζήτησε πάραυτα σε τελική ανάλυση να δοθεί η απάντηση για το πότε θα ολοκληρωθεί τελικά το έργο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.