makthes.gr,29/12/2015
Ο αρμόδιος υπουργός εμφανίστηκε βέβαιος ότι το έργο θα παραδοθεί στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020
Αρχίζουν και πάλι ύστερα από πολύμηνη διακοπή τα έργα στο μετρό της Θεσσαλονίκης, αφού όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του νέου έτους θα ξεκινήσουν οι εργασίες στη βασική γραμμή Ν. Σ. Σταθμός – Ν. Ελβετία.
"Προβλέπουμε την άμεση έναρξη των εργασιών στο βασικό έργο, στην κύρια γραμμή μέσα στο πρώτ δεκαήμερο του Ιανουαρίου του 2016 και μέχρι την 1η Φεβρουαρίου την πλήρη επανεκκίνηση του έργου”, υπογράμμισε ο κ. Σπίρτζης, μιλώντας στην εκπομπή “Δεύτερη Ανάγνωση” με τον Κώστα Μπλιάτκα.
Ο υπουργός ανακοίνωσε, επίσης, ότι η πρώτη φάση του έργου θα ολοκληρωθεί το Μάρτιο του 2017, ενώ το έργο θα παραδοθεί στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020.
Όπως διευκρίνισε, η διαπραγμάτευση με τους εκπροσώπους της κοινοπραξίας που έχουν αναλάβει την κατασκευή του μετρό ολοκληρώθηκε με επιτυχία και υπογράμμισε ότι η επανεκκίνηση των εργασιών θα δώσει οριστική λύση σε ένα έργο που είχε μετατραπεί σε “γόρδιο δεσμό" για τους Θεσσαλονικείς.
Αντιμετώπιση της ανεργίας μέσω της επανεκκίνησης των μεγάλων έργων
Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η αντιμετώπιση της ανεργίας και η εφαρμογή των κοινωνικών της πολιτικών μέσω της επανεκκίνησης των μεγάλων έργων που παρέμεναν “κολλημένα” τα τελευταία χρόνια, τόνισε ο υπουργός Υποδομών.
“Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι το τελευταίο έργο που βρήκαμε “κολλημένο”. Πλέον όλα τα μεγάλα έργα της χώρας είναι σε πλήρη εξέλιξη και επιτάχυνση και έχουν επανακκινηθεί όλα. Και πιστεύουμε ότι μέσα απ΄ αυτή την πολιτική είναι ο μόνος τρόπος να πολεμήσουμε την ανεργία και να έχουμε άμεσα έσοδα στα κρατικά ταμεία για τις κοινωνικές πολιτικές”.
Ο κ. Σπίρτζης κατηγόρησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις και ειδικά την κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή, λέγοντας ότι το μετρό, οι αυτοκινητόδρομοι και τα άλλα τα μεγάλα έργα που ξεκίνησαν την εποχή εκείνη επί υπουργίας Γιώργου Σουφλιά, έγιναν "χωρίς προβλέψεις" και με "ψευδή χρονοδιαγράμματα" και επισήμανε ότι αν είχαν ολοκληρωθεί έγκαιρα θα άλλαξε προς το καλύτερο η εικόνα της χώρας.
“Το μετρό της Θεσσαλονίκης και οι πέντε αυτοκινητόδρομοι που έγιναν παραχωρήσεις είναι έργα που βγήκαν άρον – άρον από τη ΝΔ, από τον κ. Σουφλιά τότε χωρίς μελέτες, χωρίς απαραίτητες προβλέψεις για το πότε θα ολοκληρωθούν οι αρχαιολογικές εργασίες, οι απαλλοτριώσεις , με ψευδή χρονοδιαγράμματα και όλο αυτό το σκηνικό που είχε στηθεί δεν ήταν προς το δημόσιο όφελος”, τόνισε και υπογράμμισε αυτές οι μεγάλες καθυστερήσεις ταλαιπωρούν τους πολίτες και την ανάπτυξη της χώρας πάνω από μια δεκαετία.
Αναφερόμενος στην ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων είπε ότι οι υποδομές και η εκμετάλλευσή τους θα μπορούσε εδώ και χρόνια να είναι διαφορετικές και τόνισε ότι τα αεροδρόμια δεν είχαν την ανάπτυξη που όφειλαν να έχουν, ενώ επέκρινε την αντιπολίτευση για την κριτική που ασκεί πάνω στο θέμα αυτό.Είπε ακόμα ότι τα έργα που θα πραγματοποιηθούν στα αεροδρόμια θα ολοκληρωθούν μέχρι το Μάρτιο του 2014, ενώ ειδικά για το αεροδρόμιο Καστελίου Κρήτης υπογράμμισε ότι θα θα επενδυθούν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Για το μετρό της Θεσσαλονίκης επισήμανε ότι μαζί με έργα ξεκινάει και η συμπληρωματική σύμβαση για τις αρχαιολογικές εργασίες ενώ για τον σταθμό Βενιζέλου τόνισε ότι δεν ακυρώνεται, αλλά αναβάλλεται η κατασκευή του. “Ο σταθμός Βενιζέλου δεν ακυρώνεται, μετατίθεται χρονικά μέχρι την οριστική διευθέτηση της ανάδειξης και της προστασίας των αρχαιοτήτων και σε συνεργασία με τις υπηρεσίες και το υπουργείο Πολιτισμού θα βρεθούν οι βέλτιστες λύσεις για την ολοκλήρωση και του σταθμού Βενιζέλου”, είπε.
Τέλος, για το αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης έκανε γνωστό ότι θα ήταν πολύ καλύτερο αν είχαν ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια τα έργα και υπογράμμισε ότι το έργο κατασκευής του αεροδιαδρόμου “ξεκόλλησε” και με την ολοκλήρωση των εργασιών θα εξυπηρετεί πολύ περισσότερες πτήσεις.
Ο αρμόδιος υπουργός εμφανίστηκε βέβαιος ότι το έργο θα παραδοθεί στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020
Αρχίζουν και πάλι ύστερα από πολύμηνη διακοπή τα έργα στο μετρό της Θεσσαλονίκης, αφού όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του νέου έτους θα ξεκινήσουν οι εργασίες στη βασική γραμμή Ν. Σ. Σταθμός – Ν. Ελβετία.
"Προβλέπουμε την άμεση έναρξη των εργασιών στο βασικό έργο, στην κύρια γραμμή μέσα στο πρώτ δεκαήμερο του Ιανουαρίου του 2016 και μέχρι την 1η Φεβρουαρίου την πλήρη επανεκκίνηση του έργου”, υπογράμμισε ο κ. Σπίρτζης, μιλώντας στην εκπομπή “Δεύτερη Ανάγνωση” με τον Κώστα Μπλιάτκα.
Ο υπουργός ανακοίνωσε, επίσης, ότι η πρώτη φάση του έργου θα ολοκληρωθεί το Μάρτιο του 2017, ενώ το έργο θα παραδοθεί στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020.
Όπως διευκρίνισε, η διαπραγμάτευση με τους εκπροσώπους της κοινοπραξίας που έχουν αναλάβει την κατασκευή του μετρό ολοκληρώθηκε με επιτυχία και υπογράμμισε ότι η επανεκκίνηση των εργασιών θα δώσει οριστική λύση σε ένα έργο που είχε μετατραπεί σε “γόρδιο δεσμό" για τους Θεσσαλονικείς.
Αντιμετώπιση της ανεργίας μέσω της επανεκκίνησης των μεγάλων έργων
Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η αντιμετώπιση της ανεργίας και η εφαρμογή των κοινωνικών της πολιτικών μέσω της επανεκκίνησης των μεγάλων έργων που παρέμεναν “κολλημένα” τα τελευταία χρόνια, τόνισε ο υπουργός Υποδομών.
“Το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι το τελευταίο έργο που βρήκαμε “κολλημένο”. Πλέον όλα τα μεγάλα έργα της χώρας είναι σε πλήρη εξέλιξη και επιτάχυνση και έχουν επανακκινηθεί όλα. Και πιστεύουμε ότι μέσα απ΄ αυτή την πολιτική είναι ο μόνος τρόπος να πολεμήσουμε την ανεργία και να έχουμε άμεσα έσοδα στα κρατικά ταμεία για τις κοινωνικές πολιτικές”.
Ο κ. Σπίρτζης κατηγόρησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις και ειδικά την κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή, λέγοντας ότι το μετρό, οι αυτοκινητόδρομοι και τα άλλα τα μεγάλα έργα που ξεκίνησαν την εποχή εκείνη επί υπουργίας Γιώργου Σουφλιά, έγιναν "χωρίς προβλέψεις" και με "ψευδή χρονοδιαγράμματα" και επισήμανε ότι αν είχαν ολοκληρωθεί έγκαιρα θα άλλαξε προς το καλύτερο η εικόνα της χώρας.
“Το μετρό της Θεσσαλονίκης και οι πέντε αυτοκινητόδρομοι που έγιναν παραχωρήσεις είναι έργα που βγήκαν άρον – άρον από τη ΝΔ, από τον κ. Σουφλιά τότε χωρίς μελέτες, χωρίς απαραίτητες προβλέψεις για το πότε θα ολοκληρωθούν οι αρχαιολογικές εργασίες, οι απαλλοτριώσεις , με ψευδή χρονοδιαγράμματα και όλο αυτό το σκηνικό που είχε στηθεί δεν ήταν προς το δημόσιο όφελος”, τόνισε και υπογράμμισε αυτές οι μεγάλες καθυστερήσεις ταλαιπωρούν τους πολίτες και την ανάπτυξη της χώρας πάνω από μια δεκαετία.
Αναφερόμενος στην ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων είπε ότι οι υποδομές και η εκμετάλλευσή τους θα μπορούσε εδώ και χρόνια να είναι διαφορετικές και τόνισε ότι τα αεροδρόμια δεν είχαν την ανάπτυξη που όφειλαν να έχουν, ενώ επέκρινε την αντιπολίτευση για την κριτική που ασκεί πάνω στο θέμα αυτό.Είπε ακόμα ότι τα έργα που θα πραγματοποιηθούν στα αεροδρόμια θα ολοκληρωθούν μέχρι το Μάρτιο του 2014, ενώ ειδικά για το αεροδρόμιο Καστελίου Κρήτης υπογράμμισε ότι θα θα επενδυθούν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Για το μετρό της Θεσσαλονίκης επισήμανε ότι μαζί με έργα ξεκινάει και η συμπληρωματική σύμβαση για τις αρχαιολογικές εργασίες ενώ για τον σταθμό Βενιζέλου τόνισε ότι δεν ακυρώνεται, αλλά αναβάλλεται η κατασκευή του. “Ο σταθμός Βενιζέλου δεν ακυρώνεται, μετατίθεται χρονικά μέχρι την οριστική διευθέτηση της ανάδειξης και της προστασίας των αρχαιοτήτων και σε συνεργασία με τις υπηρεσίες και το υπουργείο Πολιτισμού θα βρεθούν οι βέλτιστες λύσεις για την ολοκλήρωση και του σταθμού Βενιζέλου”, είπε.
Τέλος, για το αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης έκανε γνωστό ότι θα ήταν πολύ καλύτερο αν είχαν ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια τα έργα και υπογράμμισε ότι το έργο κατασκευής του αεροδιαδρόμου “ξεκόλλησε” και με την ολοκλήρωση των εργασιών θα εξυπηρετεί πολύ περισσότερες πτήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.